notícies relacionades

El president de Càritas Internacional visitarà...

(CR) El prefecte de la Congregació per a l'Evangelització dels Pobles, president de Càritas Internationalis i...

La Fundació FOESSA convoca un concurs d’...

(Fundació FOESSA) La Fundació Foment d'Estudis Socials i Sociologia Aplicada (FOESSA) convoca un concurs de...

La botiga solidària de Càritas Sabadell a Ca n’...

(Càritas Terrassa) La botiga solidària ‘La Troballa’ de Sabadell, que està oberta des de fa vint anys al barri de Ca n’...

Càritas Terrassa incorpora dos nous socis a l...

(Càritas Terrassa) Apasomi, l’empresa d’inserció laboral de Càritas Diocesana de Terrassa, ha incorporat com a nous...

Càritas Catalunya augmenta l’atenció social en un...

(CR) Les Càritas amb seu a Catalunya presenten la seva memòria amb un escenari social demolidor. Han augmentat les...

Els bisbes parlen de la solemnitat del Corpus...

(GIEC) Diumenge 6 de juny, l’Església celebra la solemnitat del Cos i la Sang de Crist, també coneguda com a Corpus...

Càritas atén 167.000 persones arreu de Catalunya

(CR) Aquesta setmana, coincidint amb la celebració de Corpus, les Càritas amb seu a Catalunya han fet públiques les...

Càritas insta a corregir les traves d’accés a l’...

(Càritas Terrassa) L’1 de juny es compleix un any de l’aprovació de l’Ingrés Mínim Vital, amb l’entrada en vigor del...
  •  
  • 1 de 21

veure la fe

Pot ser l’aula un espai de plena integració social?

Càpsula de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya amb Marta Plujà, tècnica de campanyes i sensibilització de Càritas Diocesana de Barcelona. Actualment hi ha un consens generalitzat sobre el paper de l’Educació en concepte d’integració social. I per si algú en tenia algun dubte, ha vingut una pandèmia mundial a demostrar-ho. L’aula és el lloc on es comença a teixir una societat més igualitària, perquè és on realment tothom té les mateixes oportunitats. Fa més de quinze anys que a Càritas ens preocupa com viuen infants, adolescents i joves les situacions d’exclusió i ens ocupa com fer que s’impliquin en la transformació vers una societat més justa des de ben aviat. Per això, creiem que conèixer i treballar les situacions de pobresa i exclusió dins les aules pot ser un camí més per erradicar-les.

propostes

monogràfics