notícies relacionades

Càritas Terrassa incorpora dos nous socis a l...

(Càritas Terrassa) Apasomi, l’empresa d’inserció laboral de Càritas Diocesana de Terrassa, ha incorporat com a nous...

Càritas Catalunya augmenta l’atenció social en un...

(CR) Les Càritas amb seu a Catalunya presenten la seva memòria amb un escenari social demolidor. Han augmentat les...

Els bisbes parlen de la solemnitat del Corpus...

(GIEC) Diumenge 6 de juny, l’Església celebra la solemnitat del Cos i la Sang de Crist, també coneguda com a Corpus...

Càritas atén 167.000 persones arreu de Catalunya

(CR) Aquesta setmana, coincidint amb la celebració de Corpus, les Càritas amb seu a Catalunya han fet públiques les...

Càritas insta a corregir les traves d’accés a l’...

(Càritas Terrassa) L’1 de juny es compleix un any de l’aprovació de l’Ingrés Mínim Vital, amb l’entrada en vigor del...

Càritas Girona alerta de les “seqüeles...

(Bisbat de Girona) Càritas Diocesana Girona va atendre 29.915 persones durant el 2020. Una xifra que representa un...

Un documental “per respondre entre tots què vol...

(Laura Mor –CR) El món audiovisual continua sent espai d’escolta i de diàleg. Ho demostren Mireia Branera, Laura Borràs...

“El lloc que tenim les dones a l’Església sovint...

(Laura Mor –CR) “Com es fa per estar molts anys en una institució on sents que no pots desplegar tot el que podries fer...
  •  
  • 1 de 21

veure la fe

Pot ser l’aula un espai de plena integració social?

Càpsula de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya amb Marta Plujà, tècnica de campanyes i sensibilització de Càritas Diocesana de Barcelona. Actualment hi ha un consens generalitzat sobre el paper de l’Educació en concepte d’integració social. I per si algú en tenia algun dubte, ha vingut una pandèmia mundial a demostrar-ho. L’aula és el lloc on es comença a teixir una societat més igualitària, perquè és on realment tothom té les mateixes oportunitats. Fa més de quinze anys que a Càritas ens preocupa com viuen infants, adolescents i joves les situacions d’exclusió i ens ocupa com fer que s’impliquin en la transformació vers una societat més justa des de ben aviat. Per això, creiem que conèixer i treballar les situacions de pobresa i exclusió dins les aules pot ser un camí més per erradicar-les.

propostes

monogràfics