notícies relacionades

Bisbes d’Àfrica: “Vacunar-se contra la Covid-19...

(CR) “La recerca del bé comú requereix la vacunació, principalment per protegir els més dèbils i vulnerables”. Aquesta...

“Cal teixir xarxes de suport i crear '...

(Solidaritat SJD) Aure Farran, periodista i coordinadora de l'Ara Criatures, ha estat l'encarregada de...

La demanda als bancs d’aliments de Catalunya...

(Fundació “la Caixa”) Un any després de l’inici de la pandèmia, la demanda d’ajuda alimentària persisteix. Els bancs d’...

Sopars de la fam virtuals per afrontar...

(Glòria Barrete –CR) L’Informe sobre l’Estat de la Seguretat Alimentària i Nutrició en el món publicat per la FAO l’any...

200 infants en situació de vulnerabilitat han...

(Fundació Pere Tarrés) Més de 200 infants de famílies en situació de vulnerabilitat que assisteixen als centres...

Càritas Barcelona i Abat Oliba CEU reforcen col·...

(Universitat Abat Oliba CEU) Càritas Diocesana de Barcelona i la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) han subscrit un...

Càritas parroquial de Montblanc obre un punt d’...

(Parròquia de Montblanc) El projecte del Punt d’Orientació Telemàtica és el nou servei que Càritas parroquial de...

Càritas Tarragona impulsa la quarta edició del...

(Arquebisbat de Tarragona) La precarietat laboral és una problemàtica que presenten la majoria de les persones ateses a...
  •  
  • 1 de 248

veure la fe

Pot ser l’aula un espai de plena integració social?

Càpsula de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya amb Marta Plujà, tècnica de campanyes i sensibilització de Càritas Diocesana de Barcelona. Actualment hi ha un consens generalitzat sobre el paper de l’Educació en concepte d’integració social. I per si algú en tenia algun dubte, ha vingut una pandèmia mundial a demostrar-ho. L’aula és el lloc on es comença a teixir una societat més igualitària, perquè és on realment tothom té les mateixes oportunitats. Fa més de quinze anys que a Càritas ens preocupa com viuen infants, adolescents i joves les situacions d’exclusió i ens ocupa com fer que s’impliquin en la transformació vers una societat més justa des de ben aviat. Per això, creiem que conèixer i treballar les situacions de pobresa i exclusió dins les aules pot ser un camí més per erradicar-les.

  •  
  • 1 de 90

monogràfics