notícies relacionades

El jesuïta Lluís Recolons, Premi Catalunya de...

(Jesuïtes) L'Associació Catalana de Sociologia ha concedit el Premi Catalunya de Sociologia 2021, que porta el nom d’...

Josep M. Ràfols: “No ens podem permetre tenir la...

(Jordi Llisterri –CR) Probablement serà el llibre definitiu sobre la desaparició del bisbe Manuel Irurita. Han passat...

“Cal teixir xarxes de suport i crear '...

(Solidaritat SJD) Aure Farran, periodista i coordinadora de l'Ara Criatures, ha estat l'encarregada de...

Ridván: 12 dies de festivitat a la comunitat bahá...

(AEL Bahá'i de Barcelona) La comunitat bahá’í celebra del 20 d’abril a l’1 de maig la festivitat de Ridván. Aquesta...

La Sagrada Família, a un pas de culminar la torre...

(Sagrada Família) Aquest dimarts, 20 d’abril, segons el pla d’obres del 2021 de la Junta Constructora de la Sagrada...

El Casal Loiola aprofundeix en les Preferències...

(Jesuïtes) El Casal Loiola inicia aquesta setmana un cicle de xerrades sobre les Preferències Apostòliques Universals...

Adela Suñer: “Ens cal mesurar l’activitat...

(Editorial Claret) Aquest dimecres s’ha presentat el llibre Repensar l’economia a partir de la pandèmia, el segon...

“A Barcelona no s’agredeix la gent per les seves...

(Valentina Laferrara –CR) Khalid Ghali és Comissionat de Diàleg Intercultural i Pluralisme Religiós de l'Ajuntament de...
  •  
  • 1 de 265

veure la fe

Pot ser l’aula un espai de plena integració social?

Càpsula de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya amb Marta Plujà, tècnica de campanyes i sensibilització de Càritas Diocesana de Barcelona. Actualment hi ha un consens generalitzat sobre el paper de l’Educació en concepte d’integració social. I per si algú en tenia algun dubte, ha vingut una pandèmia mundial a demostrar-ho. L’aula és el lloc on es comença a teixir una societat més igualitària, perquè és on realment tothom té les mateixes oportunitats. Fa més de quinze anys que a Càritas ens preocupa com viuen infants, adolescents i joves les situacions d’exclusió i ens ocupa com fer que s’impliquin en la transformació vers una societat més justa des de ben aviat. Per això, creiem que conèixer i treballar les situacions de pobresa i exclusió dins les aules pot ser un camí més per erradicar-les.

  •  
  • 1 de 113

podcasts

monogràfics