Vés al contingut

notícies relacionades

SJD-Lleida_jornada-Unio_1

Sant Joan de Déu acull la XIII Jornada Associativa de La Unió a Lleida

SJD LLEIDA | Més de cent entitats de l’àmbit sanitari i social de Catalunya s’ha reunit aquest dijous 18 per compartir respostes per millorar la salut i el benestar de les persones, entre elles tres centres de Sant Joan de Déu com són l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, Sant Joan de Déu Terres de Lleida i el Parc Sanitari Sant Joan de Déu.
sant-joan-deu-ucraina

Sant Joan de Déu ha atès més de 30.000 refugiats des de l'inici de la guerra a Ucraïna

SANT JOAN DE DÉU | El compromís amb Ucraïna continua ferm. Ho asseguren els germans de Sant Joan de Déu que des del seu centre social de Drohobich segueixen treballant incansablement per oferir suport i acompanyament a les persones afectades pel conflicte. Informen que, des de l'inici de la guerra, han atès més de 30.000 persones desplaçades.
vertical-montserrat-cristina-riba

Cristina Riba serà l'ambaixadora de la cursa Vertical Montserrat

SOLIDARITAT SJD | 2.180 esglaons en 765 metres fan de la Vertical Montserrat la primera cursa vertical d'escales de l'estat espanyol i una de les més dures del circuit mundial. Aquest 2023 torna en la seva cinquena edició la particular cursa creada l’any 2017 per Bombers de la Generalitat de Catalunya i organitzada de manera conjunta amb l’Obra Social de Sant Joan de Déu, que s’emmarca dins del projecte Bombers amb Causa.
festival-sacseig-sjd

Sant Joan de Déu organitza un festival d'arts escèniques per a la inclusió social

SANT JOAN DE DÉU | El Festival Sacseig és la nova proposta cultural de la ciutat de Barcelona, creada per l’Obra Social de Sant Joan de Déu i uTOpia Barcelona. Aquesta primera edició se celebrarà de l’11 al 14 de maig a diferents espais de la ciutat. L'objectiu del festival és donar veu als seus protagonistes, que són persones que viuen situacions de vulnerabilitat.

panoràmica

Veure la fe

podcasts