Vés al contingut

notícies relacionades

L’aprenentatge entre iguals: una metodologia valuosa

(Blanquerna) Amb l’eix vertebrador 'COaprendre, col·laborar per créixer' es van celebrar dissabte les XV Jornades Diàleg Escola-Universitat. Aquestes jornades van tenir un doble objectiu: oferir, d’una banda, un espai de comunicació i intercanvi a les escoles que col·laboren amb la Facultat en la formació dels futurs mestres i, de l’altra, enfortir la vinculació i el diàleg entre les escoles i la universitat.

Les escoles cristianes refermen l'opció pel “canvi cultural” a les aules

(Laura Mor –CR) Un interrogant i una resposta unívoca, que només pot ser afirmativa: “Volem fer la feina millor?” És la pregunta que han de traslladar els equips directius de les escoles als claustres de professors. Així ho han encomanat des de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya durant la segona Jornada d'Innovació, que ha aplegat unes dues-centes persones al Col·legi Dominiques de l'Ensenyament de Barcelona.

Moussa Bourekba: “El radicalisme no és una religió”

(Blanquerna) En un món explicat només amb titulars o amb polèmiques absurdes com la del burquini que hem viscut aquest estiu i, en general, amb poc temps o poc esforç per voler aprofundir en els temes que ens afecten de ple com el del terrorisme global d'Estat Islàmic, la conversa amb el professor Moussa Bourekba és tot un luxe.

“El futur del Centre Català de Solidaritat passa per l’escolta”

(Càritas Barcelona) “Per iniciativa de Càritas i amb el suport dels bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense, el CECAS va tenir sempre en l’escolta el seu valor més essencial”. La fundadora i actual vicepresidenta del Centre Català de Solidaritat (CECAS) Pilar Malla ha valorat així els orígens d'aquesta entitat dedicada a les persones amb problemes de drogodependència i d'exclusió.

panoràmica

Veure la fe

podcasts