Voleu rebre les notícies?

Subscriviu-vos al butlletí gratuït

Per saber-ne més

(Sant Joan de DéuL’Obra Social Sant Joan de Déu ha presentat aquest dimarts l’anunci de la Magic Line 2016 a les xarxes socials protagonitzat per usuaris, voluntaris, treballadors de Sant Joan de Déu, alumnes de l’escola Sant Felip Neri i la col·laboració de l’esclatant veu del moment, Judit Neddermann. L'anunci, creat i produït per l'agència Vimema, dóna l’últim impuls a les inscripcions a la caminada i convida tota la ciutadania a la festa final a la plaça de la Catedral, el proper 28 de febrer de 2016.

Durant els dies prèvis a la publicació de l’espot l’Obra Social Sant Joan de Déu va començar a difondre el vídeo amb una breu introducció. A més, ahir al matí la cantant Judit Neddermann va publicar un vídeo molt personal sobre la imminent publicació de l’espot al seu mur de Facebook.

La Magic Line és una mobilització solidària que organitza Sant Joan de Déu a favor de les persones més vulnerables. L’esdeveniment central és la caminada amb equips i no competitiva que recorre els turons de Barcelona. Al 2015 hi van participar més de 10.000 persones repartides en 750 equips que van recaptar fins a 225.000. Els fons recaptats es destinen a programes de suport a persones en siutació vulnerable: ajudes socials, pisos d’inclusió, teràpies complementàries, cooperació internacional i investigació.