Voleu rebre les notícies?

Subscriviu-vos al butlletí gratuït

(Laura Mor CR/L'Hospitalet de Llobregat) Encertar l'estratègia per comunicar un bon projecte educatiu, posicionar-se per captar noves famílies o gestionar la presència d'un centre en el seu entorn són preocupacions en alça a l'escola cristiana. Ho han demostrat les gairebé quatre-centes persones inscrites en la segona Jornada de Màrqueting educatiu que organitza la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC) i que s'ha celebrat aquest dijous a la Farga de l'Hospitalet de Llobregat.

En comptes del xàfec que suposen determinades campanyes comunicatives, els experts recomanen optar per la pluja fina. Així ho ha explicat Julio Andreu, consultor pedagògic de la FECC, en el transcurs de la seva intervenció en què ha contraposat aquests dos estils comunicatius i ha defensat aquell que exigeix una major planificació. "La presència de l'escola al seu entorn no s'aconsegueix amb focs d'artifici", ha explicat en aquesta entrevista a CatalunyaReligió.cat.

L'Escola Cristiana pressuposa tenir un bon projecte educatiu abans d'endegar qualsevol estratègia de màrqueting. Aquesta la carta de presentació imprescindible permetrà a l'escola parlar al seu públic potencial. Fins i tot a les famílies que descarten els centres d'inspiració cristiana sense conèixer la seva proposta, i que sovint ho fan "per estereotips i clixés antics". Segons ha explicat Julio Andreu, quan coneixen en profunditat el projecte educatiu aquestes famílies "s'emporten moltes sorpreses".