Vés al contingut

notícies relacionades

“Change the things”: cap a una ciutadania global digital

(VOLS/CR) L’ONGD salesiana VOLS, presenta Joves interconnectats per una ciutadania global-digital. En el marc del’Horitzó 2030 i en el context Covid-19: “Change Things” (canvia les coses), els salesians posen en marxa un nou projecte en col·laboració amb l’Agència Espanyola de Cooperació i Desenvolupament (AECID), Jóvenes y Desarrollo i Bosco Global.

“Si Jesús visqués ara, tindria un compte a Tik Tok”

(Valentina Laferrara –CR) El catolicisme s’està viralitzant a la xarxa social Tik Tok de la mà d’un grup de consagrades que trenquen amb els estereotips de la vida religiosa per transmetre el missatge de Jesús a diferents generacions d’usuaris.

Més de 1200 alumnes de l’Escola Pia debaten sobre la construcció de la personalitat a les xarxes

(Escola Pia) Els alumnes de 1er de Batxillerat de l’Escola Pia de Catalunya celebren, per sisè any consecutiu, la jornada “Fem Àgora”, un espai que obre les aules de Filosofia i les porta allà on van néixer, a l’àgora pública. Enguany reflexionaran sobre la construcció de la pròpia personalitat a través de les xarxes socials, com es construeix aquesta identitat a partir del reconeixement de l’altre i el desig d’agradar.

Viralitzar bones experiències d'Església

(CR –Laura Mor) És possible mostrar la cara positiva de l'Església? No només és possible, sinó necessari. Això és el que va pensar l'assessora en alimentació Astrid Barqué quan va demanar a Twitter viralitzar “bones experiències d'Església”. A la crisi institucional viscuda per les denúncies d'abusos a menors en el marc de la comunitat cristiana, Barqué detectava també una crisi comunicativa.

Un monestir a les xarxes socials: el cas de Poblet

(Laura Mor –CR) Què fa que una abadia cistercenca tingui dos mil set-cents seguidors a Twitter? Quin sentit té que un monestir dediqui esforços a alimentar Facebook i organitzi un concurs fotogràfic a Instagram? Avui ens fixem en la vida del Monestir de Poblet a les xarxes socials.

"Un cristià pot comunicar la intuïció que l'anima des de Facebook o Twitter"

(Laura Mor –CR) Càpsules formatives de 20 minuts. És el format que l'ACO, l'Acció Catòlica Obrera, ha escollit per a la II Jornada de Comunicació titulada 'Comunicar l’esperit de l’Evangeli a través d’internet'. La dediquen a l'ús de les xarxes socials i tindrà lloc el matí de dissabte dia 18 als locals parroquials de l'església de Santa Madrona, a Barcelona. El taller és obert a tothom i cal confirmar assistència.

recull de notícies

panoràmica

Veure la fe