Vés al contingut

notícies relacionades

Màrqueting educatiu: l'escola ha de fer olor de punta de llapis

(Jordi Llisterri-CR) Si les botigues tenen molt ben estudiat tot allò que pot conduir-nos a fer una compra, per què no es poden utilitzar alguns d'aquests recursos per presentar les escoles? Per exemple, tenir en compte factors tan emocionals com l'olor. De què fa olor la nostra escola quan entren els pares i els nens el dia de portes obertes? De desinfectant de marca blanca? No seria més atractiu que fes olor de punta de llapis? Què porta els pares cap als records de quan eren nens?

Encesa Solidària a Tarragona

(La Salle) Una catifa amb més de 2.000 espelmes grogues i blaves han cobert aquest divendres a la tarda les escales de la Catedral de Tarragona amb l’objectiu de recaptar fons en favor de la Fundació Proide.

La Salle aposta per la Formació Professional com a opció formativa de valor

(Glòria Barrete –CR) Moltes són les persones que en el seu imaginari encara col·loquen la Formació Professional com una opció formativa de segona. "Per als mals estudiants", "per aquells que treuen males notes". Res més lluny d'aquest pensament i d'aquest concepte endèmic de la nostra societat, La Salle fa una aposta clara per la Formació Professional. Una opció formativa equiparable a la universitat que en els darrers anys ha agafat embranzida.

panoràmica

Veure la fe

podcasts