Vés al contingut

Tal com estem insistint, no només les especials circumstàncies de crisi demogràfica ens han de fer considerar el màrqueting com una perspectiva important en la gestió d’institucions educatives.

El màrqueting no és només –ni en primer lloc- publicitat o mera captació d’alumnes. Ni és un conjunt d’accions puntuals. El màrqueting és una perspectiva de la gestió. Solem definir el màrqueting com el saber sobre l’intercanvi o la relació entre les necessitats i demandes i l’oferta o la satisfacció de la demanda. La perspectiva del màrqueting ens ha d’ajudar, doncs, que allò que oferim -la nostra proposta educativa- respongui millor a les necessitats dels alumnes i a les demandes de les famílies i la societat en general.

Per això, el màrqueting no és cap moda i fa temps que forma part de la nostra oferta de formació a l’Escola de Directius, a l’Escola d’Administració i Gestió i també en cursos oberts. Enguany, hem organitzat també la 1a Jornada de Màrqueting Educatiu. Tanmateix, si s’hi vol aprofundir, es pot fer a través del cursos monogràfics que vàrem presentar a la mateixa jornada. El d’imatge i comunicació ha acabat fa pocs dies, però el proper trimestre n’oferim dos més.

A l’agenda de formació i a l’apartat de formació de la nostra pàgina web, (www.escolacristiana.org) hi trobareu més informació.

Us ha agradat poder llegir aquest article? Si voleu que en fem més, podeu fer una petita aportació a través de Bizum al número

Donatiu Bizum

o veure altres maneres d'ajudar Catalunya Religió i poder desgravar el donatiu.