Vés al contingut

notícies relacionades

Les virtuts de l’Iftar

(Jordi Llisterri -CR) El dejuni del Ramadà és ple de virtuts personals i comunitàries. Així ho transmetia el secretari general de la Federació Consell Islàmic de Catalunya, Mohammed Halhoul, als representats institucionals que van assistir aquest dimarts al vespre a l’Iftar de la mesquita de Cornellà.

El mòbil pot ajudar els musulmans amb diabetis durant el ramadà

(Alba Sabaté –CR) Comença el ramadà i a les persones musulmanes amb malaties cròniques se’ls planteja el repte de gestionar la salut i la religió sense córrer riscos. Un dels col·lectius afectats és el dels diabètics. La tecnologia ara ho fa possible. ‘Ramadan, Diabetes and Me’ és un dels recursos disponibles perquè el dejuni sigui segur.

"L'Estat Islàmic no té res a veure amb l'islam"

(David Casals i Vila –CR) Es fa dir “Estat Islàmic” i sembra el terror sota els seus dominis. Malgrat això, els seus promotors ja han aconseguit un dels seus objectius. Que els mitjans de comunicació occidentals l’anomenin amb la denominació que ells proposen, "Estat Islàmic", una expressió que a més de pretensiosa suposa faltar la veritat amb els postulats que defensa l'islam.

Les dones com a motor de canvi social a l'islam

(David Casals –CR) L'Islam ha entrat en una "nova era" on les dones formen part d'aquest motor de canvi social, i així ha quedat palès en les revolucions que han tingut lloc a Tuníssia, Egipte i Líbia.   

Veure la fe