Vés al contingut

L’escriptor César Antonio Molina, que fou Ministre de Cultura fa uns anys, defensa aquí la vigència dels itineraris espirituals en forma de camí (llegeixi’s Camí de Santiago, per exemple), que molta gent aprofita aquests dies d’estiu per portar a terme, siguin o no creients.

“Caminar hacia cualquier lugar”, diu a El País, “ escépticos o con fe; hacia cualquier meta, sagrada, laica o pagana. Caminar para calmarnos de la vida. Caminando uno se calma de sí mismo, nunca se cura. Caminar no es huir. Intentar escapar de uno mismo es un fracaso seguro, sería como cortejar el desastre. Deambular, caminar y ese caminar como una orden más antigua y honorable que la caballería. Nos aferramos a la tierra, ¡qué pocas veces ascendemos! Caminemos con unos y con otros, pues qué distante está todo camino cercano. Caminar como pensar. El estar en camino guía e ilumina, trae y dicta”.

Http://www.elpais.com/articulo/opinion/Caminar/pensar/elpepiopi/20100725elpepiopi_4/Tes

Us ha agradat poder llegir aquest article? Si voleu que en fem més, podeu fer una petita aportació a través de Bizum al número

Donatiu Bizum

o veure altres maneres d'ajudar Catalunya Religió i poder desgravar el donatiu.