Vés al contingut

notícies relacionades

Edebé amplia el seu estudi sobre "Tendències metodològiques" a l'àrea de Religió

(Salesians) Després de la bona acollida que va tenir en la comunitat educativa l'estudi anterior sobre les "Tendències Metodològiques a l'ESO", Edebé ha posat el focus en la transformació que s'està produint en l'àmbit de la classe de Religió: canvis en les metodologies i en els continguts, la relació professor-alumne i el tractament de la diversitat espiritual dels centres educatius.

Pere Tarrés: “L'oci educatiu pot cohesionar un territori”

(Laura Mor –CR) No és casualitat que siguin barris catalans i bascos els que el GIAS, el Grup de recerca, Innovació i Anàlisi Social de Fundació Pere Tarrés, ha escollit per a fer un anàlisi de casos sobre com l'oci i l'acció sociocultural contribueixen a la cohesió social. Ambdós territoris són reconeguts per la capacitat de teixir xarxes i la participació de la seva societat civil. L'objectiu dels tres anys que durarà la investigació –fins el 2017– és guanyar en coneixement científic sobre la matèria i oferir propostes de millora.

La pobresa infantil s’accentua i es cronifica

(Obra Social 'La Caixa') Enric Banda, director de l’Àrea de Ciència i Medi Ambient de la Fundació Bancària ”la Caixa”, i Sara Ayllón Gatnau, professora lectora al departament d’Economia de la Universitat de Girona, han presentat aquest divendres a CaixaForum Madrid el volum 40 de la Col·lecció d’Estudis Socials de l’Obra Social ”la Caixa”: Infància, pobresa i crisi econòmica.

panoràmica

Veure la fe