
Barcelona, Barcelona
Per saber-ne més
Arxius
Webinar amb Jordi Pigem, autor de 'Pandèmia i postveritat'
El llibre Pandèmia i postveritat [2] serà presentat pel seu autor, Jordi Pigem [3], el pròxim dimarts 1 de febrer a les 16 h, en una conversa per internet amb Verónica Israel Turim, investigadora de l'Observatori Blanquerna de Religió, Comunicació i Cultura, l'entitat organigtzadora de l'acte. És necessari inscriure-s'hi [4].
Contrastant les clàssiques novel·les distòpiques d'Orwell i Huxley amb les propostes del Fòrum Econòmic Mundial i altres heralds del poder polític i econòmic, Pandèmia i postveritat [2] analitza un gran nombre d'esdeveniments inesperats que ens toca comprendre.
Per inscriure's a la trobada, cal enviar un correu electrònic a obs@blanquerna.url.edu [4]. L'acte es desenvoluparà en castellà.
Aquest acte s'havia programat per al dia 26 de gener i va haver d'ajornar-se.