Salta al contenuto principale

Enllacem avui un article que diluns passat publicava La Vanguardia de la mà del seu col·laborador Antoni Puigverd, en el que es lamenta de la pràctica desaparició de cap referència pública al temps litúrgic de la Quaresma, que ha marcat el calendari durant molts segles. Diu, entre d'altres coses:

Son multitud los que consideran la desaparición de la Cuaresma una gran victoria de la modernidad sobre la represión, de la libertad sobre la sumisión, de la felicidad posmoderna sobre la oscuridad antigua. Pero si tanto hubiéramos progresado gracias a la liberación de todas las contenciones, nuestra sociedad no estaría tan necesitada de antidepresivos, la agresividad no presidiría nuestras relaciones sociales, la insatisfacción no carcomería tantas vidas, no necesitaríamos tantas dosis al día o a la semana de pequeños deleites (objetos de consumo o placeres de usar y tirar) con que enmascarar el difuso desasosiego que transpiramos.

http://www.lavanguardia.es/opinion/articulos/20110328/54133217152/notic…

Us ha agradat poder llegir aquest article? Si voleu que en fem més, podeu fer una petita aportació a través de Bizum al número

Donatiu Bizum

o veure altres maneres d'ajudar Catalunya Religió i poder desgravar el donatiu.