Voleu rebre les notícies?

Subscriviu-vos al butlletí gratuït

(Església de Barcelona) Ràdio Estel, l’emissora de l’arquebisbat de Barcelona, ha presentat aquest dimecres la seva programació 2021-22 marcada per una renovació i una aposta per la informació social i religiosa. En un acte celebrat a la basílica de la Sagrada Família, s’han explicat les línies mestres de la nova Ràdio Estel. Un projecte per fer arribar el missatge cristià i humà a la societat de la mà de professionals consolidats i joves comunicadors.

La principal novetat és la confecció d’una graella de programes diaris amb contingut generalista. Així cada matí el periodista Pol Marsà, juntament amb Mercè Raga, encapçalen "El Matí de Ràdio Estel" un nou programa matinal que cada dia, de dilluns a divendres de 8 a 13.45 hores, portarà informació, opinió i entreteniment. A la franja de la tarda, el periodista Toni Marín dirigirà el magazine "Tot anirà bé", un espai de proximitat i també d’entreteniment que de dilluns a divendres ens acompanyarà de 15 a 18 hores.

Els espais religiosos s’han potenciat per optimitzar el servei pastoral que configura el pal de paller de l’emissora. Cada dia, de dilluns a diumenge, s’oferirà el rosari i les laudes en directe des de l’Abadia de Montserrat, així com les vespres i la missa de les 19.15 h des de la Catedral de Barcelona (excepte el dissabte, que es farà des de basílica de La Mercè). Com a novetats en aquest àmbit estan, d’una banda, els informatius d’àmbit religiós que cada dia, a les 13.45 hores i a les 18.30 hores, faran un recorregut per tota l’actualitat sòcio-religiosa i diocesana de l’Església a Catalunya. Al vespre, de dilluns a divendres de 20 a 21h, un nou espai diari analitzarà la jornada des d’una perspectiva pastoral.

L’aposta per la informació generalista també està molt present, amb uns renovats serveis informatius que aproparan la realitat de cada dia amb dos grans espais de 14 a 15 hores i de 18 a 18.30 hores, a més dels butlletins horaris. Finalment, s’ha potenciat també tota la pàgina web, així com les xarxes socials de l’emissora, per poder millorar el servei i facilitar l’accés als continguts de l’emissora per part dels diferents segments de població.