Voleu rebre les notícies?

Subscriviu-vos al butlletí gratuït

Per saber-ne més

(Laura Mor –CR) És una invitació a aprofundir en la identitat d'aquesta institució educativa. La frase 'Mira més enllà' acompanyarà el logotip de La Salle els propers anys. La imatge conjunta, coneguda com a claim, servirà als lasal·lians de tot el Districte ARLEP.

'Mira més enllà' pretén fer visible que La Salle és més que una escola, més que innovació pedagògica, més que aules amb alumnes i matèries, més que professionals compromesos amb la tasca educativa, més que la pastoral, més que passat i present.

El director de la xarxa de centres La Salle Catalunya, Jordi Jover, explica com la transcendència és una de les bases d'aquesta crida: “El lema 'Mira més enllà' va des de l'àmbit identitari a l'àmbit de transcendència; volem transmetre la fe des d'una visió cristiana, oberta a tothom”.

Identitat i objectius de La Salle queden recollits en aquest eslògan que neix després de dos anys de feina. L'obertura del curs 2016-17 ja l'anticipava. Però en aquell moment era el lema de curs, que sempre lliga amb un valor de l'escola. Aquest 2017-18 treballen el valor de l'alegria amb la idea de 'La teva alegria, la meva' .

Una descoberta dels valors lasal·lians

Ara volen donar un major relleu al 'Mira més enllà'. El proposen com a claim, un concepte que en l'àmbit del màrqueting remet a les bondats i a les actituds de fons d'un servei. Tindrà un caràcter més atemporal que el lema de curs i servirà per reforçar la marca de La Salle: una sola imatge que suggereix el caràcter propi de l'entitat.

Proposen una mirada conjunta que contagiï els valors lasal·lians: responsabilitat, creativitat, convivència, justícia, interioritat i transcendència. El vídeo de la campanya convida, en dos minuts, a fer aquesta descoberta.

La Salle aplega més de cent quinze obres educatives en l’Associació Regional de La Salle Espanya i Portugal, coneguda com a Districte Arlep. A tot el món en són més de mil. Un projecte que tira endavant gràcies a l'acció de 9.000 educadors. Amb la campanya pretenen fer una lectura que depassi les xifres i que permeti veure “la força de la comunitat”.