Voleu rebre les notícies?

Subscriviu-vos al butlletí gratuït

Tradicionalment, a les escoles s’ha donat més atenció i recursos als alumnes amb menys capacitats. No és estrany, ja que probablement és una exigència del caràcter propi dels centres cristians. Ara bé, això ha provocat que els alumnes amb més talent i altes capacitats hagin tingut menys atenció. Així mateix, segons els informes PISA i d’altres estudis, el sistema educatiu del nostre país destaca per tenir pocs alumnes en els segments de rendiment alt. I potser aquestes dues variables estan relacionades i alguna escola pensa que aquesta situació no és bona i que vol explorar quines alternatives hi ha.

Però de què estem parlant quan ens referim a alumnes amb altes capacitats? Quins termes similars hi ha i què volen dir? I encara més important, quins programes hi ha per atendre aquests alumnes? Com pot una escola atendre’ls? I, per acabar, com es pot organitzar a l’escola? Això és compatible amb l’atenció als alumnes amb més dificultats?

La Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC) proposa, els dies 1, 2, 3 i 4 de juliol, una nova edició del curs que ajudarà a donar resposta a totes aquestes qüestions. La formació s’adreça tant a directius com al professorat d’educació infantil, primària i secundària.

Trobareu tota la informació a www.escolacristiana.org> Accions formatives.