Vés al contingut

jornadaesportiva.jpeg

BASES DE LA 3a JORNADA ESPORTIVA

Informació general de la Jornada

Data: diumenge 13 de maig de 2012
Horari:
9:30 Acollida i inscripcions
10.00 Presentació de la Jornada i Pregària
10.30 Inici del joc
13.00 Preparació de la missa
13.30 Missa
14.30 Dinar
15.30 Lliurament de premis
16.15 Recollim
On: Salesians d’Horta (Passeig d ela Vall d’Hebron 260)


Organització i objectius
La 3a JORNADA ESPORTIVA està organitzada pel Moviment Cristià de Joves - Moviment
d’Universitaris i Estudiants Cristians (MCJ-MUEC).
El Moviment Cristià de Joves - Moviment de Universitaris i Estudiants Cristians és un
moviment d’Acció Catòlica, obert a tots els joves de parròquia i de l’àmbit universitari i
estudiantil que busquin un espai per conèixer Jesús, aprofundir la Fe, fer estudis d’Evangeli,
revisions de vida… una manera de coordinar-nos i aprofitar millor espais comuns, conèixer-
nos i donar-nos nous instruments.

Aquesta Jornada Esportiva pretén posar en contacte i crear vincles entre joves de diferents
parròquies i escoles de la diòcesi de Barcelona a través de l’esport. És una oportunitat de coneixença, d’establir xarxa i fer Església. Alhora, pretén també potenciar els valors de la esportivitat, la igualtat d’oportunitat entre sexes, el companyerisme dins el joc, el saber guanyar i el saber perdre, posant l’èmfasi en la importància de participar i passar-ho bé conjuntament.

El lema d’aquesta Jornada, seguint la línia establerta en la Lliga Interparroquial de futbol d’enguany, és “Fes-li un gol a l’atur juvenil”. Dintre del Pla de Curs 2011-12 del Moviment: “Joves, per una economia responsable i de comunió”, aquesta Lliga interparroquial vol sensibilitzar a tots els participants sobre la precarietat de la vida de molts joves que es troben en situació d’atur i contribuir solidàriament (ni que sigui de manera molt simbòlica) al Projecte de Càritas “Joves a l’atur”.

(per a més informació es pot consultar el link de Càritas Barcelona:
http://www.caritasbcn.org/ca/node/2084)

Inscripcions
- La inscripció dels grups i/o participants es farà a través del correu electrònic mcjbcn@gmail.com abans del dia 7 de maig indicant: nom i cognoms de cada participant, edat, parròquia o escola de procedència, nom del responsable (en cas del menors d’edat) i email i telèfon de la persona de contacte.
- Per a més informació trucar al telèfon: 646592343 o 657073108 o visitar la web http://mcjbcn.com.
- El mateix dia 13, a l’inici de la Jornada, cada participant haurà d’abonar 2€ com a quota d’inscripció: 1€ per a les despeses d’organització i 1€ destinat al Projecte “Joves a l’atur” de Càritas Barcelona.

Modalitat
- Participen tots aquells joves de parròquies i/o escoles des dels 14 anys fins als 25 anys (aproximadament).
- Els esports als que es jugarà són el futbol, el bàsquet i el pitxi.
- Cada equip estarà format per 8 jugadors, principalment, depenent del nombre final de participants.
- Els equips seran mixtos nois i noies.
- Els equips seran formats per part de la comissió organitzadora amb l’objectiu de que aquests siguin equilibrats tenint en compte les diverses edats dels participants.
- Els equips es crearan just abans de l’inici del campionat.
- Cada partit tindrà una durada determinada que dependrà del nombre final de participants.
- Qualsevol acte de violència verbal o física o comportament no correcte cap a un altra persona serà sancionat amb l’expulsió d’aquesta persona de les instal•lacions.

Sistema de Campionat
- El sistema que es farà servir per al campionat serà el de la “liguilla”. Serà campió de cadascun dels esports, l’equip que més punts sumi al final de la Jornada.

Reglament
- S’usarà el reglament propi dels tres esports.
- Cada grup o participant haurà de presentar-se amb un responsable.
- Els partits es podrien veure afectats per condicions climatològiques desfavorables.
- Qualsevol situació no considerada en les bases serà decidida per l’àrbitre o la comissió organitzadora.

Informació adicional IMPORTANT
- Els participants hauran de presentar-se amb roba i calçat esportiu i amb dues samarretes: una blanca y una d’un altre color, per poder formar els equips amb més facilitat.
- Dinar: cada participant haurà de portar el seu dinar més alguna cosa per compartir amb els altres.
- Informació per a grups: Amb l’objectiu de coneixe’ns millor, preguem a tots els grups participants que portin una fotografia o alguna cosa que els identifiqui. Us demanem que ens faciliteu la fotografia o element identificatiu en el moment de l’acollida

Us ha agradat poder llegir aquest article? Si voleu que en fem més, podeu fer una petita aportació a través de Bizum al número

Donatiu Bizum

o veure altres maneres d'ajudar Catalunya Religió i poder desgravar el donatiu.