Voleu rebre les notícies?

Subscriviu-vos al butlletí gratuït

Galeria d'imatges

Nou Diploma d’Especialització en Màrqueting i Comunicació en Acció Social a Facultat de Comunicació Blanquerna. Aquest diploma es realitza amb una modalitat d’apadrinament per part d’una sèrie d’empreses. En aliança estratègica amb Blanquerna, són empreses que col·laboren per facilitar la professionalització de la feina d’entitats socials en màrqueting i comunicació, i crear una xarxa col·laborativa que els doni sostenibilitat. En aquesta edició hi participen Unilever, Uriach, Planeta, Serunion, Cuatrecases, Dinamica i l'Obra Social La Caixa, que apadrien els estudiants del diploma provinents de diverses entitats d'acció social. Està dirigit per la doctora Judith Mata i la germana Llum Delàs i la primera sessió que s'ha fet aquest gener va ser inaugurada pel vice-degà Josep Rom. El curs es concep en format de laboratori, la qual cosa permet una millor integració entre teoria i pràctica treballant en equip, amb jocs de rol i simulacions, comissions de treball amb experts, intercanvi d’opinions, etc. Es tracta d’una modalitat pionera a Blanquerna que estimula el pont entre acadèmia i empreses.