Vés al contingut

notícies relacionades

Fer visible la violència que amenaça més de 240 milions de nenes

(Jesuïtes) Amb motiu del Dia Internacional de la Nena, Entrecultures posa en marxa la campanya ”La llum de les nenes” per fer visible la desigualtat que pateixen les nenes, protegir-les enfront de la violència, valorar la seva capacitat per escollir el seu futur i incidir per transformar les causes de les injustícies que pateixen. Segons Raquel Martín, directora de comunicació i desenvolupament Institucional d’Entrecultures, ”volem que brilli la seva llum.

"A Benín 30 euros són suficients per comprar un nen"

(Xavier Costa –Salesians) Neix la campanya de sensibilització 'Moi Aussi' –jo també, fruit del treball conjunt de VOLS-Voluntariat Solidari i Solidaridad Don Bosco sobre el terreny, a Benín, a l'Àfrica de l'oest. Es tracta d'una crida a la justícia global i al respecte pels drets humans, davant la dura realitat del tràfic de nens i la violència cap a les nenes i les dones.

panoràmica

Veure la fe