Vés al contingut

notícies relacionades

El nostre consum pot ser transparent i responsable?

(Justícia i Pau) El model de consum a occident depèn en gran mesura de la provisió de recursos naturals obtinguts fora de les seves fronteres. En molts casos, les zones en què s’obtenen aquests pateixen conflictes armats o estan sota el control de règims autoritaris que afavoreixen un impacte econòmic i social negatiu entre les poblacions vinculades a aquesta activitat econòmica.

FECC: "Ara som menys tolerants com a societat i com a escola a l'assetjament"

(Glòria Barrete –CR) Tots hem tingut a classe algun company amb qui es fiquen els altres. Aquell nen que du ulleres grosses, aquella altra que és grassoneta i no és bona a la classe d'educació física, el nen a qui li costa l'estudi i repeteix curs, o fins i tot aquella que estudia massa. Molts recordem baralles a l'aula, acudits constants o burles cap a un company concret.

"Un cristià pot comunicar la intuïció que l'anima des de Facebook o Twitter"

(Laura Mor –CR) Càpsules formatives de 20 minuts. És el format que l'ACO, l'Acció Catòlica Obrera, ha escollit per a la II Jornada de Comunicació titulada 'Comunicar l’esperit de l’Evangeli a través d’internet'. La dediquen a l'ús de les xarxes socials i tindrà lloc el matí de dissabte dia 18 als locals parroquials de l'església de Santa Madrona, a Barcelona. El taller és obert a tothom i cal confirmar assistència.

Veure la fe