notícies relacionades

Activa’t amb Jesús, premiat per l’Escola Cristiana

(Jesuïtes) La iniciativa ‘Activa’t amb Jesús’ rebrà aquest dijous el premi TIC Pastoral que concedeix la...

Mar Pla: “És fonamental col·laborar en l’AMPA per...

(Glòria Barrete –CR) Maria del Mar Pla Manual-Rimbau és la nova presidenta de la Confederació Cristiana d’...

L’escola cristiana, contra la llei de reforma...

(CR) La Fundació Escola Cristiana de Catalunya s’ha adherit a la campanya ‘Més plurals, més lliures, més iguals’...

L’escola concertada denuncia greus irregularitats...

(Fundació Escola Cristiana de Catalunya) En una carta adreçada al President de la Generalitat, els centres concertats...

Escola Cristiana: “La sentència farà molt difícil...

(CR) La Fundació Escola Cristiana de Catalunya –FECC– ha fet públic un comunicat en el que afirma “que la privació...

Suport als professors de religió

(Jordi Llisterri-CR) La XIIIena Jornada de mestres i professors de religió de les diòcesis catalanes ha renovat el...

El Sínode de Joves es fa present a la XIII...

(CR) Cita habitual en el calendari escolar dels mestres i professors de religió de les diòcesis amb seu a Catalunya....

Mestres i professors cristians: “Contemplen la...

(Escola Cristiana) “Hi ha alumnes que es declaren agnòstics o ateus, però que a la classe de Religió troben una via per...

recull de notícies

Dll, 31/05/2021
|
Betevé

panoràmica

veure la fe

Som una escola de fraternitat?

(FECC) Xavier Casanovas, director del Centre d’Estudis Cristianisme i Justícia, respon a la pregunta “Som una escola de fraternitat?”. La qüestió parteix sobre la recent encíclica social del papa Francesc Fratelli Tutti i quin pot ser el seu ressò a l’escola cristiana. En aquesta cinquè lliurament de “caFEïna. Videocàpsules per desvetllar la pastoral educativa” s’ofereixen breus claus de lectura del document i es plantegen tres preguntes per a tota escola que vulgui treballar la fraternitat en perspectiva evangèlica: “Qui és el meu pròxim?”, “Amb qui obre diàleg l’escola?” I, finalment, “Com promou l’escola l’autèntica amistat social?”.

podcasts

propostes

monogràfics